sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Expo: "Ne-sTaRE dE FApT"

Finally am făcut-o şi p-asta, mi-a luat ceva timp dar pînă la urmă s-a întîmplat şi întîmplarea. Expoziţia de la Calina - "Ne-stare de fapt" a cauzat o rupere maaaaaare de ritm în postările de pe blog da' trebuia şi o expoziţie personală, să le văd eu la grămadă cum arată. Arată a experiment şi căutare. Nu-s very happy...În fine, mulţam lui Nuţiu şi Alina că s-au ocupat de expo...lui Bea şi Sorin că mă susţin...

Daca vreti sa vedeti niste panoramice de la expo intrati pe link-ul:

Expozitia Ne-Stare De Fapt - Cosmin Haias | Galeria Calina, Timisoara | Panorame Live: "- Sent using Google Toolbar"

Ne-starea de fapt poate fi constatată la Galeria Calina - Ziua de Vest: "- Sent using Google Toolbar"

Un comentariu:

  1. Bravo Cosmin. Felicitări pentru eforturi dar şi pentru lucrări. Mi-ar fi plăcut să văd şi un album online cu toate lucrările de acolo (doar cu ele).

    RăspundețiȘtergere